
Daadkracht Arbo Innovatie Groep streeft ernaar haar klanten zo goed mogelijk te adviseren en te begeleiden. Daarbij spelen onder meer inhoud, bereikbaarheid, snelheid van werken, bejegening en informatievoorziening een rol. Het kan echter voorkomen dat u niet tevreden bent over de u aangeboden dienstverlening. Daadkracht beschouwt klachten en signalen van klanten als een kans om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren.
Een klacht worden gedefinieerd als een uiting van ongenoegen over de dienstverlening in het algemeen of de handelswijze, van een medewerker van de arbodienst of een door haar ingeschakelde deskundige, zoals een arboarts, welke niet na een enkele toelichting of onmiddellijke correctie kan worden verholpen.
Een uitzondering hierop zijn klachten over het advies van de bedrijfsarts inzake de arbeids(on)geschiktheid. Deze vallen niet onder de klachtenprocedure. Daarvoor is onder bepaalde voorwaarden (zie UWV.nl) de procedure deskundigenoordeel bij het UWV bedoeld. Ook kunt u verzoeken om een second opinion bij Daadkracht of de betreffende arboarts.
Menu
Contact
Daadkracht Arbo Innovatie Groep
Postadres: Breckelenkampstraat 14
1333 SL Almere
036 2340 660
info@daadkrachtarbo.nl
Spreekuurlocaties:
Amsterdam, Flevoland, Utrecht, Brabant en Gelderland
Al onze medewerkers zijn gecertificeerd in hun vakgebied.